ارش برهانی
نوشته شده توسط : alireza

آرش برهانی

متولد۲۶/۶/۶۲.
او داراي پدر کرماني است.
داراي 5 برادر و 2 خواهر است فرزند یکی مونده به آخر
داراي 175سانتي متر قد و 72 کيلوگرم وزن است.
او در حال حاظر با برادرش در تهران زندگي ميکند.
برادر کوچک ارش نيز فوتباليست است.


تیم های سابق: شهرداری کرمان- پاس- النصر

محل سکونت: سعادت آباد

مدل ماشین: بی ام و

مدرک تحصیلی: دیپلم


ارش ابتدا در تيم ميلاد کرمان دروازه بان بود اما بعد از مدتي به خط حمله امد
ارش در فصل 81_82 ليگ برتر ايران پديده فوتبال معرفي شد
به خاطر سرعت بالا و تکنيکش برانکو او را به تيم ملي دعوت کرد
بهترين گل ملي ارش گل او به تيم ملي قطر در بازيهاي مقدماتي جام جهاني 2006 المان است او همراه تيم ملي ايران به جام جهاني 2006 المان راه پيدا کرده است.

آرش برهانی در فصل نقل و انتقالات سال ۱۳۸۶ با توجه به این که زمزمه پیوستن او به پرسپولیس تهران شنیده می‌شد، با استقلال تهران قرارداد بست و به این تیم منتقل شد.او در اولین فصل از حضورش در استقلال توانست ۱۰ گل برای این تیم به ثمر برساند اما انتقاد زیادی به وی از لحاظ خراب کردن موقعیت های مناسب گلزنی در آن فصل شد. اما او در فصل بعد و دومین فصل حضور در استقلال به روزهای اوج خود بازگشت و گل‌های فراوانی را برای این تیم ثمر رساند.

آرش برهانی در دوره هشتم لیگ برتر باشگاهای کشور در تاریخ ۶ آبان ۸۷ با زدن ۳ گل پیاپی (هت ریک) به پیکان از لحاظ زمان یک رکورد به خود اختصاص داد او در کمتر از ۹ دقیقه ۳ گل به تیم پیکان زد تا اگر اتوئو سریع‌ترین هت‌تریک ۱۰ سال اخیر بارسلونا را انجام داده، برهانی با نصف زمان مهاجم کامرونی، سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ استقلال و لیگ برتر باشد.

 

امیر قلعه نویی آرش را بهترین مهاجم بعد از انقلاب در ایران میداند.
چندان از سینما رفتن خوشش نمی آید.

ایمان مبعلی . جواد نکونام . جواد کاظمیان از بهترین دوستان او هستند.
بارها در فصل ۸۷ از مصاحبه کردن منع شد.

اهل کری خواندن نیست و از بازار گرمی بیزار است.
با اینکه چندان اهل فیلم دیدن نیست اما به پرویز پرستویی علاقه وافری دارد.

مربیگری را دوست ندارد اما میگوید : خدا را چه دیدید شاید مربی شدم.
عاشق سبک بازی تیری هانری . رونالدینهو و کاکا است.

علاقه زیادی به ماشین های بزرگ و شاسی بلند دارد.
بدترین خاطره عمرش را فوت برادرش میداند.

غذای مورد علاقه اش جوجه کباب و ماکارانی است و به شدت پفک میخورد.
عاشق ماشین های کمپانی بی ام  و است و از دیدن این ماشین ها لذت میبرد.

همه جا میگوید که بهتر از استقلال و هوادارانش در فوتبال ایران نداریم و .میگوید هواداران استقلال لایق این هستند که همیشه تیمشان را قهرمان ببینند.

از اینکه به او بگویند آرش گل نزن عذاب میکشد.

معمولا سر وقت میخوابد به نظر آرش خواب بهترین چیزی است که آدم میتواند
به ان برسد .

از بدقولی متنفر است و معتقد است انسانهای بد قول آدم های نا توانی هستند آرش انقدر روی این مسئله حساس است که بارها با دوستان نزدیکش به خاطر بد قولی چند روز صحبت نکرده.

مسافرت با اتوبوس را اصلا دوست ندارد زیرا کسل کننده است آرش در این باره میگوید : اگر دست خودم بود نمی گذاشتم هیچ اتوبوسی تولید بشود.
همیشه از دعوا فراری است و از مکانهایی که دعوا صورت گرفته به سرعت دوری میکند.

از افساید متنفر است و او را ضد حال میخواند و ترمز دستی برای مهاجمین سرعتی.

ارش با ساز زدن هم ميانه خوبي دارد.
او دف وتنبک را بسيار خوب ميزند.

پدرش از اساتید موسیقی کرمان محسوب میشود و آرش به این مسئله افتخار میکند.

دنياي او به گفته خودش سفيد است.
از دروغ متنفر است.

ارش ميگويد تا اخر فوتبال قصد ازدواج ندارد.

دوست دارد روزی کاپیتان استقلال شود.

بهترین خاطره ورزشی کسب عنوان قهرمانی با استقلال لیگ ۸۸ .

کسب عنوان آقای گلی لیگ ۸۸ با استقلال بوده.




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی بازیکنان استقلال , عکس بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1761
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : 21 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
arash dost daram در تاریخ : 1391/11/4/3 - - گفته است :
مرسی به ارش چون الان سال های زیاد در استقلال هستی واقعا مرسی

/commenting/avatars/cloobesteghlal-856248.jpg
حدیث عاشق آرش در تاریخ : 1391/5/2/1 - - گفته است :
سلام آرش جون.حالت خوبه؟

ارش تونفس منی

من خیلی دوست دارم وافتخار میکنم که مهاجمه به این خوبی تو استقلال هست.

اگردوست داشتی جوابموبده

انقدر دوست دارم که حتی1بار می خواستم خودکشی کنم.

من تو تک تک سلول هام تورو حس میکنم.

نشستم لب رود تا درودی بعد بدرود

/commenting/avatars/cloobesteghlal-448380.jpg
حدیث عاشق آرش در تاریخ : 1391/5/2/1 - - گفته است :
سلام آرش جون.حالت خوبه؟
ارش تونفس منی
من خیلی دوست دارم وافتخار میکنم که مهاجمه به این خوبی تو استقلال هست.
اگردوست داشتی جوابموبده
انقدر دوست دارم که حتی1بار می خواستم خودکشی کنم.
من تو تک تک سلول هام تورو حس میکنم.
نشستم لب رود تا درودی بعد بدرود

/commenting/avatars/cloobesteghlal-613644.jpg
آبيته در تاریخ : 1391/4/17/6 - - گفته است :
ارش جان عاشقتم بازياتم مثل خودت گل و عالي و باحاله

/commenting/avatars/avatar08.jpg
استقلالي در تاریخ : 1391/4/17/6 - - گفته است :
به نظرمن آرش يدونست و لقب آقاي گل براش برازندست

/commenting/avatars/cloobesteghlal-263988.jpg
فقط اس اس در تاریخ : 1391/4/10/6 - - گفته است :
به خدا خیلیییییییییییییییی گلییییییی

/commenting/avatars/cloobesteghlal-610315.jpg
ابی ته در تاریخ : 1391/4/10/6 - - گفته است :
خیلی دوستت داریم ارش جون

/commenting/avatars/avatar10.jpg
نیایش در تاریخ : 1391/3/20/6 - - گفته است :
سلام اقا ارش امید وارم خوب باشید خیلی به بازی شما علاقه دارم لصفا از استقلال نرید

//
سبا در تاریخ : 1391/3/11/4 - - گفته است :
آخه!!!


آرش جون عاشقتم خیلییییییییییی زیاد!

//
سبا در تاریخ : 1391/3/11/4 - - گفته است :
آخه!!!
آرش جون عاشقتم خیلییییییییییی زیاد!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: